یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

همزمان با اولین روز از هفته کتاب صورت گرفت؛

غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام خرم آباد

لرستان

مدیرکل، کارکنان و کتابداران کتابخانه های عمومی لرستان در اولین روز از هفته کتاب با حضور در گلزار شهدای گمنام خرم آباد، ضمن غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، همزمان با اولین روز از هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار جمهوری اسلامی ایران، سید سجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه های عمومی؛ میثم زندیه شیرازی، معاون کتابخانه های عمومی و شماری از کارشناسان و کتابداران کتابخانه های عمومی با حضور در گلزار شهدای گمنام خرم آباد، ضمن غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و نثار شاخه های گل، با آرمان های آنها تجدید میثاق کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، گفت: شهدا و ایثارگران سرمایه های گرانقدر جامعه اسلامی هستند. بسیاری از پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف به خصوص علمی و اقتصادی به برکت دفاع مقدس و جانفشانی شهیدان گرانقدر است.

راستخانه افزود: غبارروبی و گلباران گلزار مطهر شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا یکی از برنامه‌هایی است که آغاز هفته کتاب و کتابخوانی به آن مزین می شود. حرکت در مسیر شهدا وظیفه آحاد مردم  به خصوص نسل جوان بوده و جامعه کتابداران به عنوان یک قشر فرهنگی باید پیشتاز  این امر باشند.

وی با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و آرمان‌های شهدا تصریح کرد: باید برای آشنایی بیشتر جوانان با آرمان شهدا و روی آوردن هر چه بیشتر جوانان به مطالعه کتاب های دفاع مقدس، گام‌های مؤثری برداشته شود.

غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام خرم آباد

غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام خرم آباد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 3 =